Wednesday, December 9, 2015

Flash Felt Hijaiyah di Malaysia Islamic Children's Fair 2015

Posted by tenangnow |

Malaysia Islamic Children's Fair 2015

Alhamdulillah, pada tahun ini Allah memberi keizinan kepada My Baby Can Read menyertai Pesta Kanak-kanak Sedunia peringkat negeri Selangor di SACC Convention Centre selama tiga hari bermula 27-29 November 2015. Satu pengalaman yang baru menyertai acara yang besar dengan kerjasama vendor yang lain di bawah pengurusan Baby_edu Shop.






Selama 3 hari berkampung di SACC Convention Centre, My Baby Can Read sempat berkenalan dengan beberapa orang vendor yang hanya bersua di alam maya, dan kini di sini kami sempat bertaaruf dan membina networking untuk bersama-sama berkongsi pengalaman dan aktiviti masing-masing. Antaranya (Kak) Puan Norita, Playworks Consultancy, (Kak) Puan Hani, Alimkids Putra Heights, Sis Nadrah, Kidz Neuron, Sis Ameera, Baby Edu Shop, dan (Kak) Puan Maryam, Natural Parenting - yang tidak sempat bersua muka, dan beberapa kenalan lain, Alhamdulilah.




Banyak sangat produk pendidikan awal kanak-kanak yang dijual di Booth 37, MicF2015. Antara Vendor yang terlibat "Under One Roof" Baby_Edu Shop.

Baby_Edu Shop: Magnetic Hijaiyah
Kidz_Neuron: Flash Card 4d
Iqra Kids: Busy Book dan pre cut
Syifa Design: Kad Imbas Syifa
SmileSoulShoppe: kinetic sand
Darwish Rich Design: Kurta dan Pakaian Kanak-kanak
Kedai Ilmu Ummu Honey: Busy Book, Dan Buku2
Top Canvas Malaysia: Car Sticker, Frame


My Baby Can Read sangat bersyukur bekerjasama dengan rakan-rakan vendor dan berharap tahun depan kita boleh "joint-venture" lagi untuk booth yang sangat meriah!!!




Sangat Meriah dan Crowd!!!

0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan sebarang komen / cadangan / pertanyaan anda di sini:
*
*
*
*

Visitor

Nak tanya..?

LR's Blogger

Followers

 

My Blog List

Designed by Miss Rinda | Inspirated by Cebong Ipiet | Image by DragonArtz | Author by mybabycanread :)